Другий день тренінгу.
Знайомство з питаннями четвертого модуля.
Використання дослідницької діяльності в навчальній діяльності особисто для мене річ не нова, а саме та, від якої я та мої учні вже встигли отримати певні позитивні моменти.
Але людина, мабуть, так створена, що чим більше вона отримує чи досягає, тим більшого вона бажає... Тому, на мій погляд, дуже природньо, що питання четвертого модулю мене дуже зацікавили. Саме ці питання для мене були раніше не достатньо вивченими та опрацьованими.
Четвертий модуль допоміг розібратися як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів і як можна спланувати формуюче оцінювання, що дозволяє дізнатися про навчальні потреби учнів.
Практичними результатами роботи з четвертим модулем єстворення організаційної діаграми для оцінювання навчальних потреб учнів,а також майже створена презентація про мій навчальний проект.
Практичними результатами роботи з четвертим модулем єстворення організаційної діаграми для оцінювання навчальних потреб учнів,а також майже створена презентація про мій навчальний проект.
А які саме переваги ви бачите в навчанні за методом проектів?
ОтветитьУдалитьПереваги цього методу я вбачаю в тому, що діти залучаються до реальних справ за результати яких відчувають свою власну відповідальність. Учні діють самостійно, але під керівництвом. Вони отримують досвід і разом с тим мають достатньо свободи для власної творчості. без примусу поглиблюють свої знання і через все це поліпшують свою самооцінку.
ОтветитьУдалитьЧи може все це не приносити радість учню і вчителю... і не поліпшувати їхні взаємини?