Третій день тренінгу.
Знайомство з питаннями п ятого модуля.
Сьогодні ми всі разом працювали з веб-документами: заповнювали іх та редагували. Це була практика у створенні основних запитань, що сприяють глибшому засвоєнню основних ідей теми. Це був не просто мозковий штурм, а взрив, взрив ідей та емоцій. Групова робота була дуже продуктивною!
Потім ми ділились із своїми колегами презентаціями, які створили в попередньому модулі, коментували роботу одне одного, робили пропозиції по поліпшенню презентацій.
Навчилися використовувати технологію "3-2-1"
А ще ми ділилися своїми міркуваннями щодо відповідності завдань проектної діяльності учнів державним освітнім стандартам та програмам за умов застосування особистісно-орієнтованого навчання і користувалися для цього Вікі-сайтом. Знову групова робота...
Далі думали про те, як можна формувати в учнів деякі навички 21 століття при проведенні ними самостійного дослідження, запланувавши співпрацю в мережі з іншими учнями, передбачивши спілкування учнів з іншими учнями та експертами для спільного вирішення проблем і прийняття рішень.
Виділили і записали навички 21 століття, для формування яких можна використовувати Інтернет.
Ознайомились з вправами для об єднання учнів у пари та групи.
Дізналися по авторські права більш детально.
Ознайомлись з правилами оформлення посилань на використані джерела,
правилами оформлення посилань на використані джерела. І ще багато чого... Не має сил перераховувати і коментувати! І це ще не все! Переходжу до п ятого модулю!
Ознайомились з вправами для об єднання учнів у пари та групи.
Дізналися по авторські права більш детально.
Ознайомлись з правилами оформлення посилань на використані джерела,
правилами оформлення посилань на використані джерела. І ще багато чого... Не має сил перераховувати і коментувати! І це ще не все! Переходжу до п ятого модулю!
Багато...
ОтветитьУдалить